معرفی و دانلود کتاب حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ ترین مشکلاتتان بفرستید

عکس جلد کتاب حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ ترین مشکلاتتان بفرستید
قیمت:
۸۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ ترین مشکلاتتان بفرستید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ ترین مشکلاتتان بفرستید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ ترین مشکلاتتان بفرستید

چگونه می‌توانیم با حضورمان دیگران را متقاعد کنیم؟ امی کادی در کتاب حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ ترین مشکلاتتان بفرستید، با بهره‌بردن از تکنیک‌ها و روش‌هایی ساده، و کمک‌گرفتن از تأثیر زبانِ بدن بر ذهن، تلاش می‌کند توانایی‌های درونی‌مان را شکوفا سازد. این اثر روان‌شناختی که پرفروش‌ترین کتاب سال 2015 در آمریکا بوده، کمک می‌کند به یک انسان پویا، آرام و مطمئن تبدیل شویم و بتوانیم در موقعیت‌های حساس، با اعتمادبه‌نفس و آرامش با مشکل‌ها مواجه شویم.

درباره‌ی کتاب حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ ترین مشکلاتتان بفرستید

همه‌ی ما با هر سن، جنسیت، جایگاه اجتماعی و شغلی، خواه‌ناخواه در مقطعی از زندگی، خود را در گیرودار مشکلات بزرگ یا کوچک می‌یابیم؛ از شرکت در آزمونی سرنوشت‌ساز، یا مصاحبه‌ای برای استخدام در شغل دل‌خواه گرفته، تا حضور در جلسه‌های کاری، حرف‌زدن در جمع، دفاع‌کردن از حق خود، یا حتی آرزوهایی کوچک و روزمره مثل اندکی امید، خوش‌بینی بیشتر، و اضطراب و دلهره‌ی کمتر. انسان در این موقعیت‌ها به چه چیزی نیاز دارد؟ پاسخ، نیرویی است که باعث شود بهترین عملکرد خودمان را به نمایش بگذاریم و با بیشترین رضایت‌مندی و کمترین افسوس، آن موقعیت‌ها را از سر بگذرانیم؛ به‌ویژه، در موقعیت‌های حساس، که باید بیشترین تمرکز و اعتماد‌به‌نفس را داشته باشیم. اما چه چیزی می‌تواند این توانایی درونی را به نیرویی بیرونی تبدیل کند؟

امی کادی (Amy Cuddy) در کتاب حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ ترین مشکلاتتان بفرستید (Presence: Bringing Your Boldest Self to Your Biggest Challenges)، ما را تشویق می‌کند که خودِ جسور و قدرتمندِ درون‌مان را درک کنیم و با مشکل‌های پیش‌رو مواجه شویم. حضوری که او از آن صحبت می‌کند، تنها به‌معنای فیزیکی نیست؛ بلکه اصل و اساسش، بودن در لحظه، با تمام وجود است؛ یعنی، حضوری ذهنی، روانی و جسمی. نویسنده در یازده فصل این کتاب می‌کوشد با بیانی شیوا، استفاده از نمونه‌های عینی و دوری از نگاهِ بیش از حد علمی به موضوع‌ها، افزون بر استفاده از نمونه‌های واقعی و بهره‌بردن از داده‌ها و تحقیق‌های آکادمیک؛ ما را با چگونگی مقابله با شدیدترین مشکل‌ها و ناامیدکننده‌ترین موقعیت‌ها مواجه سازد. او در فصل اول کتاب ابتدا به تعریف مفهوم حضور می‌پردازد و پس‌ازآن، از خواننده درخواست می‌کند که داستان زندگی خود را باور، و از آنِ خود کند.

امی کادی سپس چگونگی فراخواندن حضور را توضیح می‌دهد و در ادامه با اشاره به بعضی ضعف‌های انسان‌ها، از ما می‌خواهد که شادبودن را تمرین کنیم. او با تأکید بر شکل‌دهی بدن به ذهن، کمک می‌کند که بتوانیم از راه ژست گرفتن، به حضور دست یابیم و این تمرین‌ها را آن‌قدر تکرار کنیم تا این توانایی درونی را فعال سازیم. نویسنده‌ی کتاب حضور معتقد است هنگام مواجهه با یک موقعیت پرتنش، باید تصور کنیم که با اعتماد‌به‌نفس و هیجان به آن نزدیک می‌شویم، نه با تردید و دلهره؛ به‌این‌معنا که اگر در آن لحظه، خود را پرانرژی، آرام، و بدون ترس و نگرانی از قضاوت دیگران و نتیجه‌ی به‌دست‌آمده؛ در نظر بگیریم، هر اتفاقی هم که بیفتد، از اینکه می‌دانیم تمام تلاش‌مان را کرده‌ایم؛ رضایت خواهیم داشت. کتاب حضور، نوشته‌ی ایمی کادی، ازجمله آثار بسیار موفق در زمینه‌ی خودشناسی و موفقیت به‌حساب می‌آید و نشر آموخته، آن را با ترجمه‌ی سعید زرگریان منتشر کرده است.

افتخارات کتاب حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ ترین مشکلاتتان بفرستید

  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
  • پرفروش‌ترین کتاب وال‌استریت ژورنال
  • پرفروش‌ترین کتاب یو‌اس‌ای تودی
  • پرفروش‌ترین کتاب Publishers Weekly
  • جزو بهترین کتاب‌های ماه دسامبر 2015 در سایت Amazon
  • جزو 10 کتاب برتر سال 2015 به انتخاب سردبیر AARP
  • جزو 15 کتاب برتر در زمینه‌ی کسب‌وکار در سال 2015، به‌انتخاب مجله‌ی فوربس
  • جزو 20 کتاب برتر در زمینه‌ی کسب‌وکار در سال 2015، به انتخاب Business Insider
  • جزو 12 کتابی که در سال 2015 از سوی واشنگتن پست پیشنهاد شد
  • اولین کتاب پیشنهادی مجله‌ی Inc. در زمینه‌ی کسب‌وکار، در سال 2015
  • کتاب هفته‌ی مجله‌ی People
  • جزو 10 کتاب برتر BusinessMirror، که باید در ابتدای سال 2016 خوانده شود
  • جزو 10 کتاب الهام‌بخش مجله‌ی Bustle، که جهان را در سال 2016 به مکانی بهتر تبدیل کرد
  • جزو 6 کتاب انگیزشی روزنامه‌ی Irish Independent در سال 2016
  • حضور در فهرست نهایی جایزه‌ی بهترین کتاب‌های Thinkers50 Leadership Award (UK)
  • اولین کتاب پیشنهادی از سوی مجمع جهانی اقتصاد (World Economic Forum)

نکوداشت‌های کتاب حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ ترین مشکلاتتان بفرستید

  • یک رساله‌ی مجسم. (Forbes)

  • یک کتاب ضروری برای همه‌ی کسانی که می‌خواهند به بهترین شخصیت خود برسند. (People)

  • ایمی کادی یک انسان بسیار عادی است و کتاب او به نام حضور، به‌همان‌اندازه که کاربردی است؛ سرگرم‌کننده نیز هست. (The National)

  • کتاب حضور پر از داستان‌هایی در مورد دستیابی به ذهن‌آگاهی بیشتر و مقابله‌ی موفقیت‌آمیز با استرس است. این کتاب به شما کمک می‌کند که همه‌ی انرژی خود را به‌شکلی مؤثرتر هدایت کنید. اولین قدم در هر سفر بزرگ برای تغییر، از خود شما شروع می‌شود. (Bustle)

  • ایمی کادی با توصیه‌هایی کاربردی و عمیق، نشان می‌دهد که چگونه می‌توان خودِ واقعی و بهترین شخصیتِ وجودمان را در هنگام انجام کارهای مهم احضار کنیم. اگر متواضع و خوش‌بین باشید، احتمال اینکه در کارهای‌تان به جواب درستی برسید، بیشتر می‌شود. (Michael Wheeler، استاد دانشکده‌ی اقتصاد هاروارد)

  • چه چیزی در زندگی می‌تواند مهمتر از خودِ واقعی بودن باشد؟ در این کتاب فوق‌العاده جذاب، هوشمندانه و کاربردی، ایمی کادی، روان‌شناسی پیشرفت را در زمانی که به آن نیاز داریم، به ما نشان می‌دهد. من این کتاب را به‌شدت توصیه می‌کنم. (William Ury، نویسنده‌ی کتاب Getting to Yes with Yourself)

  • احتمالاً شما هرگز نمی‌دانستید که چه‌قدر تحت‌تأثیر زبان بدن خود هستید. کتاب جدید و شگفت‌انگیز ایمی کادی توضیح می‌دهد که چگونه ذهن و بدن ما به یکدیگر متصل می‌شوند و بر یکدیگر، و احساس ما نسبت به خود و جایگاه‌مان در جهان تأثیر می‌گذارند. (Heidi Grant Halvorson، استاد دانشکده‌ی اقتصاد کلمبیا)

  • ایمی کادی فروتنی و جذابیت پرشوری را روی صفحه می‌آورد. حضور او، و اشتیاق صمیمانه‌اش برای کمک به افراد نامطمئن و ناآرام در این عصر پراضطراب، به‌روشنی می‌درخشد. کتاب حضور، در‌عین‌حال، بسیار ملموس، الهام‌بخش و ساده، اما جاه‌طلبانه به نظر می‌رسد. مهم‌تر از همه اینکه، کتابی فوق‌العاده است. (New York Times Book Review)

  • تنها یک‌چیز وجود دارد که آن‌هایی را که کار انجام می‌دهند، از کسانی که کار نمی‌کنند؛ جدا می‌کند: قدرت. ایمی کادی به ما کمک می‌کند بفهمیم که ساختن و قوی‌نگه‌داشتن قدرت شخصی و دوری از غرور به چه معناست. خواندن این کتاب به هرکسی که می‌خواهد کاری انجام دهد، توصیه می‌شود. (Simon Sinek، نویسنده‌ی کتاب Leaders Eat Last and Start with Why)

  • هیچ رازی در میان نیست که چرا ایمی کادی یکی از محبوب‌ترین سخنران‌های TED در تمام دوران است. صدای صریح و واضح او، مثل یک هدیه برای همه‌ی آن‌هایی است که به‌دنبال درک آن هستند که چه‌چیزی مردم را به حرکت‌کردن وادار می‌کند. رویکرد تحقیقاتی و درونی او در قرار دادن بهترین نسخه‌ی شما برای پیشروی در مسیر موقعیت‌های پرمخاطره، شما را وادار می‌کند که این کتاب را حتما بخوانید. (John Neffinger و Matthew Kohut، نویسنده‌های کتاب Compelling People)

کتاب حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ ترین مشکلاتتان بفرستید مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به کسانی که احساس می‌کنند در مواجهه با مسئله‌های روزمره، یا غیرمنتظره‌ی زندگی، با مشکل اعتمادبه‌نفس و توانایی غلبه بر بحران مواجه هستند، پیشنهاد می‌شود.

با امی کادی بیشتر آشنا شویم

ایمی کادی یا امی کادی متولد 1972 میلادی در آمریکاست و به‌عنوان یک پژوهشگر، نویسنده و سخنران انگیزشی شناخته می‌شود. او دانش‌آموخته‌ی مقطع دکترا در رشته‌ی روان‌شناسی اجتماعی از دانشگاه پرینستون است و هم‌اکنون در دانشگاه هاروارد تدریس می‌کند. ایمی کادی را در بیرون از فضای دانشگاه، بیشتر به خاطر سخنرانی‌هایش می‌شناسند.

مشهورترین کار پژوهشی او، مقاله‌ای با عنوان «ژست قدرت» (Power Posing) است و او در آن بیان می‌کند که اگر ما در ظاهر، حالت‌های بدن‌مان را به‌شکل فردی درآوریم که اعتمادبه‌نفس زیادی دارد و در موضع قدرت است، فیزیولوژی، ترشح‌های هورمونی و برداشت ذهنی ما درباره‌ی خودمان تغییر می‌کند. ایمی کادی بر اساس همین پژوهش‌ها و تحقیقات مشابه، در سال 2015 کتاب حاضر را نوشت که مهم‌ترین اثر او تا به امروز است.

جملات برگزیده‌ی کتاب حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ ترین مشکلاتتان بفرستید

  • با حضورمان دیگران را متقاعد می‌کنیم (والت ویتمن)
  • حضور یعنی هر اتفاقی بیفتد، خودم باشم و اعتمادبه‌نفسم را حفظ کنم (عبدالغنی از مراکش)
  • قدرتمندترین شخص کسی است که تسلط بیشتری بر خود دارد (لوسیوس آنِئیوس سنکا)
  • صدای کارهایتان چنان بلند است که نمی‌توانم حرف‌هایتان را بشنوم. (رالف والدو امرسون)
  • صاف بایستید و بفهمید چه‌کسی هستید. بفهمید این شمایید که بر اوضاع مسلط هستید. (مایا آنجلو)
  • در بخشی از کتاب حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ ترین مشکلاتتان بفرستید می‌خوانیم

شاید در لحظه‌ای از زندگی‌تان، پیش از ورود به موقعیت یا مواجهه‌ای خطیر، کسی به شما توصیه کرده باشد «فقط خودت باش». همه‌ی ما از روی احساس درونی‌مان می‌دانیم این کار معقول است؛ اگر بتوانیم با ماهیت طبیعی‌مان اجرای نقش کنیم، عملکرد بهتری داریم و مردم هم واکنش بهتری نشان می‌دهند. ولی کلمه‌ی کلیدی در اینجا «اجرا‌کردن نقش» است. اگر دیگران حضور داشته باشند، بازهم «خودتان‌بودن» نوعی اجرای نقش حساب می‌شود. اغلب اجرای نقش را با حقه مترادف می‌دانیم؛ کاری که ممکن است در ظاهر نقطه‌ی مقابل حضور واقعی به نظر برسد. با این حال، نمی‌توان انکار کرد که هنرمندان بزرگ در بحبوحه‌ی اجرای نقششان حضوری بی‌مانند دارند، تا جایی که حالتی شبیه بار الکتریکی در ما ایجاد می‌کنند. اجراکنندگان بزرگ درباره‌ی حضور چه می‌توانند به ما یاد بدهند؟

عاشق موسیقی زنده‌ام. مایل نیستم تعداد ساعت‌هایی را که در کنسرت‌ها (از کوچک‌ترین کافه‌ها تا بزرگ‌ترین استادیوم‌ها، از ناشناخته‌ترین گروه‌های مستقل تا اساطیر راک) حضور داشته‌ام، فاش کنم؛ ولی همین‌ اندازه بدانید که زمان زیادی را صرف این کار کرده‌ام. وقتی لحظه به‌درستی اتفاق بیفتد، به‌راستی سرمست‌کننده است. فکر نمی‌کنم بتوانم هیچ زمانی را پیدا کنم که برایم لذت‌بخش‌تر از لحظه‌ی شکل‌گیری ارتباطی بی‌کم‌وکاست در کنسرتی زنده باشد. ولی چه‌چیزی این لحظه را لحظۀ برقراری ارتباطی بی‌کم‌وکاست می‌کند؟ هنگامی که نوازنده‌ها به‌طور کامل غرق در نواختن می‌شوند، هر کاری که انجام می‌دهند (حرکات ظریفِ سر و بدنشان) موزون و هماهنگ است؛ نه‌تنها هماهنگ با ریتم و ملودی، بلکه با ماهیت موسیقی در حال اجرا. به کاری که انجام می‌دهند، تکه‌تکه فکر نمی‌کنند (آکورد سُل‌ماژور را بزن، سرت را کمی به‌سمت چپ کج کن، وزنت را روی پای چپت بینداز، چهارضرب نگهش دار و...). وقتی نوازنده حضور واقعی دارد، متأثر می‌شویم، به وجد می‌آییم و سیراب می‌شویم. وقتی نوازنده‌ها حضور دارند، ما را هم با خود به لحظۀ حاضر می‌کشانند.

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی نویسنده
پیشگفتار مترجم
مقدمه
فصل یکم: حضور چیست؟
فصل دوم: داستانتان را باور و آن را مال خود کنید
فصل سوم: حضور چگونه حضور می آورد؟
فصل چهارم: لیاقت ندارم اینجا باشم
فصل پنجم: ضعف چگونه خویشتن ما را به بند می کشد
فصل ششم: قوز کردن، مناره کردن دست ها و زبان بدن
فصل هفتم: موج سواری کنید، لبخند بزنید و آواز بخوانید تا شاد شوید
فصل هشتم: بدن به ذهن شکل می دهد
فصل نهم: چطور از طریق ژست گرفتن به حضور دست می یابیم؟
فصل دهم: به خودتان سقلمه بزنید
فصل یازدهم: آن قدر ادایش را دربیاورید تا بالاخره همان شوید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ ترین مشکلاتتان بفرستید
نویسنده
مترجمسعید زرگریان
ناشر چاپینشر آموخته
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات312
زبانفارسی
شابک978-622-6650-63-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ ترین مشکلاتتان بفرستید

h aghaei
۱۴۰۲/۱/۱۲
علیرغم سختی‌های قابل ارج نویسنده، اما چیزی که خواندن این کتاب رو برام ناخوشایند می‌کنه که حدود سه چهارم کتاب فقط تعریف از خود هست... اینکه یک نفر این همه زندگی را نجات داده است.. شاید من اینطور باشم اما این تیپ نوشتار رو نمی‌پسندم
Mehran Shokri
۱۴۰۲/۹/۳
به نظر من از بهترین آثار در حیطه خود هست
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ ترین مشکلاتتان بفرستید

برای دریافت کتاب حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ ترین مشکلاتتان بفرستید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.